Din offline spun ca online e simplu

Prima data am cumparat ceva  de pe online acum 4 ani si acel ceva era un stick de memorie. De atunci, vreo doi ani am continuat sa fiu un cumparator online numai de produse IT sau produse pentru care prezenta mea nu era chiar obligatorie, asa cum era la haine, de exemplu. Mi se parea imposibil sa imi cumpar haine de pe net; ma gandeam ca e putin probabil ca materialul sa fie asa ca in poza, ca marimea chiar sa mi se potriveasca si modelul sa ma avantajeze. Ma gandeam ca este mult prea complicat sa returnezi aceste produse; desi e aceeasi procedura ca la orice produs cumparat online, nu pot sa spun de ce mi se parea mie ca la haine e mai complicat. Dar, intr-o singura zi, perceptia mea despre “intratul” intr-un magazin haine online si cumparatul unor haine de pe net s-a schimbat la 180 de grade. A fost nevoie de un program extrem de incarcat, care nu imi permitea sa imi cheltui banii in vreun magazin haine offline, adica un magazin normal, dar si de un eveniment al carui dress code impunea o tinuta alba. Bluza aveam, dar pantaloni nu, asa ca am intrat in panica. Ce puteam face: de dus in magazine nu aveam cum, pentru ca efectiv nu aveam cand. Prietenele nu ma puteau ajuta, pentru ca niciuna nu purta pantaloni albi, o trasatura comuna, de parca asta ne-ar fi unit pe toate, pentru ca nici eu nu purtasem niciodata, pana atunci, pantaloni albi. Asa ca am deschis frumos un browser si am cautat pantaloni dama online. Motorul de cautare mi-a dat foarte multe rezultate, mai multe decat ma asteptam, asa ca am inceput sa caut pantaloni albi in cateva magazine online de haine. Am gasit, intr-un final, un magazin haine in care am gasit chiar mai multe modele de pantaloni albi, am plasat comanda, care mi-a venit in 2 zile si am bifat prima mea cumparatura adevarata de pe net - ii spun asa, pentru ca pana atunci mi se parea cel mai greu exercitiu chiar si pentru un shopaholic. Mi-au venit perfect si de atunci, intr-un ritm destul de rapid, am ajus sa imi cumpar haine online in proportie de 90%. Mi se pare comod, simplu si uneori e si mai ieftin. De-a lungul timpului, s-a intamplat si sa returnez produse, dar, cu toate plusurile si minusurile, consider ca este cu adevarat mai comod si mai rapid sa cumperi online decat offline.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu