Bruce Willis si al sau greu de ucis 4

Am vazut aseara, Greu de ucis 4 , cu Bruce Willis. Sunt curioasa tare, cate continuari vor mai fi la filmul asta. Am inteles ca anul asta se face si partea a 5-a. Nu zic nu e intersant filmul asta, dar deja pentru mine e prea mult. Efectele speciale sunt faine, actorul e bun, chiar imi place. Doar ca a cam imbatranit pentru un asa rol. Parca mi-ar place sa-l vad si intr-un rol mai soft asa. Un om care sa nu se agite atata. Asta la fel ca si Chuck Norris rupe tot.
    
Insa m-am uitat, din curiozitate, fiindca era altfel filmul. Plus ca ma tot gandesc cum ar fi sa existe si in realitate as aun om: greu de ucis. Fug 5 oamnei dupa el, trag 30 de gloante il el, si nu moare, mai, nu moare. Cade de la etajul 4, si fix atunci trece o masinua cu ceva in care sa poata sa cada el. Tipic. In toate filmele e asa. E ranit de mama focului, insa el mai are puterea sa se lupte cu inca 3 bad guys si sa ii si bata de mama focului. Oricum e foarte tare ca si actorul, iar replicile filmului su chiar amuzante. Doar ca mi se pare ca il vor lungi la infinit. O sa moara pana la urma Bruce Willis si vor trebui sa gaseasca alt John McClaine.:))). Are totusi si actorul asta o varsta. Asa s-a intamplat si cu Singur Acasa doi. Primul a fost tare fain, al doilea a fost si ala frumos, al treia, parca parca, insa partea a patra pe mine nu m-a convins cu nimic ca e bun si merita vazut. Insa in filmul Greu de ucis, conteaza si actorul, ca e un tip extraordinar. Si probabil doar astfel de filme i se potrivesc. Nu l-am prea vazut pe Willis, sa joace intr-un film care sa nu implice, batai, explozii, lupte, impuscaturi si daramat caldiri. Oricum nu imi pare rau ca m-am uitat la film. A fost o adevarata placere sa ma uit la film alaturi de familie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu