O incursie prin fauna planetei

Am decis sa ne sarbatorim cei doi ani de casatorie printre mamuti, elefanti si tigri...sa cunoastem mai multe despre animale si sa le vedem in marime naturala. Prin aceasta nu ma refer la faptul ca am fost pana in Africa, ci doar pana pe Soseaua Kiseleff nr. 1, unde se afla muzeul national de istorie naturala Grigore Antipa.

De pe site, am aflat ca muzeul dateaza din anul 1834, cand marele ban Mihalache Ghica a donat colectii importante de monede, minerale, mamifere, pasari, pesti si opere de arta. Nu a fost dintotdeauna pe Kiseleff, ci de-a lungul timpului a fost gazduit in anumite cladiri din Bucuresti. Numele muzeului provine de la Dr. Grigore Antipa, care a fost director al acestuia timp de 51 de ani. Datorita muncii sale, a imbunatatit colectiile cu piese valoroase, a proiectat si a construit sediul actual. 

Mi-a placut! Am vizitat toate zonele planetei: Africa, Antarctica, Europa, Australia. Insa, cel mai mult m-a impresionat pestera artificiala. Atmosfera era atat de reala, cu stalactice si stalagmite. De asemenea, imaginea cerbului atacat de lupi a lasat un efect asupra mea, pentru ca totul parea viu.

Pretul este acceptabil. Am platit numai 5 lei, pentru ca sunt posesoare a cardului Euro26. Recomand tuturor sa viziteze muzeul Grigore Antipa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu